-->

2012. december 1., szombat

.:: PROLÓGUS ::. - REVERSED

Hai, babes!

Hát, sokadjára, de jelentkezem egy újabb történettel, amitől nagyon sokat várok. Elég bonyolult menetet találtam ki neki, ezért ezzel meg kell birkóznom, mert tényleg jót szeretnék írni. Az már csak hab a tortán, hogy két évadosra tervezem. :)
Tudom, hogy már elegetek lehet belőlem, amennyi blogot elkezdtem és abbahagytam, de ez - már most - nagyon közel áll a szívemhez, úgyhogy nagyon szeretném végig írni.
Ehhez viszont ti is kelletek, ezért eszementül örülnék, ha valami életjelet hagynátok nekem, hogy milyen a Prológus - és majd a történet a továbbiakban. Gondolok itt kommentre, a gombok használatára, feliratkozásra és majd chat-et is rakok, ott is elérhettek. Tényleg nagyon fontos lenne a véleményetek, mert ezekből merítek inspirációt a folytatásra!
Most pedig a Prológus, ami remélem elég figyelemfelkeltőre sikerült! :) Jó olvasást!

Ps.: Az érdeklődéstől függ, mikor jön az első rész! :)

MEGCSERÉLVE

Két földrész. Két élet. Két lány.
Ennek ellenére az élet mégis úgy hozza, hogy találkoznak, ugyanis - ahogy a mondás tartja: Amit az emberek szétválasztottak, azt előbb-utóbb a Sors újra összehozza.
Míg Holly a napsütéses Los Angelest mondhatja otthonának, addig Darcy az esős Londonban él, mióta az eszét tudja, viszont egy különös véletlen során a lányok sorsa összefonódik.
Hihetik azt, hogy csupán a Sors furcsa fintora ez a találkozás vagy jóval több ennél? Ki tudja a teljes igazat? És ami a legfontosabb: Hihetnek-e a szemüknek, mikor a másikra néznek vagy csak egy torz tükör játszik a képzeletükkel?
Két lány, akik külsőre ugyan egyformák, de belül teljesen különböznek egymástól. Egészen más személyiségek, célok, álmok és vágyak.
Vajon képesek lesznek megbirkózni a nehézségekkel, csak azért, hogy bepillantást nyerhessenek egymás életébe, ami akár a sajátjuk is lehetne? Minden kiderül.

10 megjegyzés:

  1. Már a képeket nézve felkeltette az érdeklődésem ez az egész, a prológusról nem is beszélve. Kíváncsian várom, hogy mit hozol ki ebből! Szerintem érdekes történetnek nézünk elébe! c: xx
    siess!

    VálaszTörlés
  2. Szia Fruzsi!

    Meglepve tapasztaltam, hogy amikor felmentem a másik blogodra ez a link várt és egy újabb fejezet - csak most értem oda. Meglepődtem! Amikor megnyitottam ezt a blogod már a fejlécből tudtam mi vár rám, mi az alapötlet. Tudtam, hogy olvasni fogom. Nem csak azért mert te írod, hanem mert ez az ötlet egyedi, különleges. A prológus is tökéletes, várom az első fejezetet. (: Remélem ezt tényleg nem hagyod abba, mert - mint már említettem régen a kritikáimban - eddig minden blogodat bezártad valami oknál fogva.

    A másik bloghoz, most akkor ha nem baj nem írok külön kommentárt, de nem szeretnék szünetet! Van egy ajánlatom, amit lehet, hogy nem fogadsz el, mert nem szeretsz így dolgozni, de mi lenne ha segítenék? Nem pont írni, csak a plusz szereplőkkel, vagy bármi ilyen dolgokkal? Szívesen megtenném, ha legalább kéthetente olvashatnánk a fejezeteidet.(:

    Vivi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)

      Köszönöm szépen, tudom, hogy rád olvasás terén mindig számíthatok! :) x

      Törlés
  3. szijjja,hát nos elsőnek is nekem eddig tetszik,pedig kifejezetten utálom SElenát bocsi,de nagyo jól kezdődik a történet.
    Engem egy filmre emlékeztet,amiben azt hiszem Linsay Lohan játszott benne és volt egy iker testévre és életet csreéltek.
    minél hamarab hozd az uj részt és ha van kedved nézz be hozzám és írj is kommit:
    http://mylife-and-onedirection.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia, igen annak a filmnek az alaptörténetét vettem alapul :) x

      Törlés
  4. hihetetlen miket ki nem találsz :DDD már fent az a kis Contect rohadtul megfogott...de így h tovább olvastam, még inkább :DD
    nagyon várom h mit hozol ki ebből :$ siess kérlek♥x

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök neki, akkor elértem a célom! :D
      xx

      Törlés
  5. nagyon megfogott a prológus! kíváncsian várom,hogy mit hozol ki belőle!:D nagyon várom az első részt!:)
    csak így tovább! :D xoxo :)

    VálaszTörlés